my dreams...

pondelok, decembra 05, 2005

...oblaky...

Od včera som začala rozmýšlať... možno to bolo spôsobené hudbou, ktorú som začala počúvať večer.... možno tým všetkým čo sa udialo.... možno smskou, ktorá mi prišla... pokračovalo to dnešnou školou... rozhovorom s mojím spolužiakom...

Každý človek má dáke trápenie a každý ho prežíva inak.

Ja som typ človeka, čo o svojom trápení nikomu nevraví... zamknem sa doma a nikam sa mi nechce vyliezť... chcem si to sama pretrpieť. Plačem aj celý deň schovaná pred zrakmi ostatných a pred zvedavými otázkami, a počúvam smutnú pomalú hudbu.
Moja kamarátka zase potrebuje stále o tom rozprávať, stále sa v tom babrať a potrebuje aby ju utešili a riešenia za ňu hladali druhí.
Kamarát potrebuje byť stále s ľuďmi, aby mu spravili lepšiu náladu, alebo je smutný stále, ale nepovie ani za svet čo mu je.
Niekto sa schová pred problémami vo veľkej partii, kde utápa smútok pitím, alebo mariškou.Hrá sa na veľkého drsňáka.
Niekto si poplače a je všetko ok.
Je pravda, že záleží aj od toho o aký veľký problém ide, ale podľa mňa, každý problém, ktorý niejaká osoba prežíva, je veľmi dôležitý. Hlavne pre tú osobu. Ľuďom sa možno zdá "veď to je úplná banalita čo rieši..." alebo "iný majú omnoho horšie problémy," lenže pre toho človeka je to naozaj veľký problém a bol by aj pre nás keby sme ho prežívali my.

Občas ma napadne či chlapy plačú... či keď neičo
čo spôsobia (bolest, smutok) niekomu inému, či ich to mrzí... rozmýšlam tak aj nad inými ľuďmi, že ak dokážu tak veľmi ublížiť, či majú ešte srdce nato, aby ich to mrzelo...
Občas ma napadne otazka - prečo je na tomto svete toľko bolesti... smútku... plaču...
Prečo neôžme ľúbiť človeka, ktorý ľúbi nás... alebo prečo nás nemôže ľúbiť človek, ktorého tak strašne ľúbime? Prečo sa nezaľúbime len vždy obaja do seba navzájom? Prečo je nešťastná láska? Prečo nám človek, ktorého tak veľmi ľúbime, môže tak strašne ublížiť?
Prečo si ľudia navzájom ubližujú a najviac, prečo ubližujú naschvál?

Je tu kopa otázok, na ktoré asi nikdy nedostanem odpovede... škoda...
Ale myslim,že by sme sa mali pokusiť všímať si viac problémy iných, snažiť sa im s nimi pomôcť a nebyť stále len egoistom. Správať sa tak, aby sme iným neubližovali!
A hlavne ak stretnete lásku, správajte sa tak ako povedala líška v Malom princovi, že:

"Stávaš sa navždy zodpovedným za to,
čo si k sebe pripútal. Si zodpovedný za svoju ružu..."




..... ..

3 Comments:

Zverejnenie komentára

<< Home