my dreams...

štvrtok, decembra 29, 2005

...odkaz schovaný v písmenách...

Som zmetená... teda skoro stále som zmetená... možno neviem čo chcem.... a možno aj viem, lenže sa bojím, či mám veriť v to, že sa to splní...
Viete, ja vôbec neviem čítať z písmen. Som asi negramotná... a možno aj viem... ale rada by som vedela, či človek, čo píše niektoré slová, nimi chcel povedať aj niečo iné...
Je to ako neprečítaný odkaz, ktorý čaká v tých riadkoch a je to len na vás či ich správne prečítate... Ja som sa pristihla, že keď píšem, tak dúfam, že ten človek nájde v tých písmenách aj niečo iné... niečo iné, čo mu chcem povedať, ale bojím sa mu povedať priamo... no myslím, že on vtom vidí len obyčajný text... ja tiež nikdy neviem, či som správne rozlúštila správu ukrytú v tých vetách... ale chcela by som to vedieť... a možno len ja som taký blázon, čo necháva odkazy schované v písmenách... veľakrát sa mi stane, že tá osoba nerozlúšti môj odkaz a mne je z toho potom nanič... možno aj z toho, že tej osobe ten odkaz asi nikdy nepoviem priamo a že ho schovávam za vety... možno preto, že viem, že by môj odkaz nebol prijatý tak ako dúfam aby bol... možno preto, že viem, že ten odkaz by mal byť asi iba navždy schovaný za písmenami...

3 Comments:

Zverejnenie komentára

<< Home