my dreams...

nedeľa, januára 01, 2006

pribeh....


on:ok uz idem,cau
ona:...pockaj!!
on: co??
ona- "lubim ta"..:nikdy nevies...
on: aha...ok cau
ona: neskor...

v triede sadne a zacne sa rozpravat s kamaratkou...nedokaze jej pozriet do oci...
ona: dnes mam rande....

oproti ON spozornie...

kamoska:vazne??to je super..a skym...uz si sa vykaslala na Romana?
ona- "au to bolelo...keby si len vedela..."

:taky 17 rocny futbalista mi uz od leta nadbieha...tak som mu konecne povedala,ze hej...

ON -skoro mu zabehol rozok....Roman nanho pozrie:chalan tebe d*be?nevies jest ci co?? haha

kamoska: no super.a je pekny??
ona: no ujde
kamoska:co je to ujde??
ona: ano je
kamoska: si sa donho zalubila?

ticho...

kamoska:halo vnimas ma?lubis ho?
ON -len nemo hladi a caka na odpoved...

ona: neviem....Jaji,nepytaj sa ma prosim take otazky ok?
kamaratka:preco?vsak to je jendoducha otazka...
ona "co,tak poviem,ze hej...aspon jej neublizim,bo inak by som jej ublizila a to nechcem!nikdy by som jej nechcela ublizit! a JEMU to je jendo aj tak,tak kde je problem?!preoc mlcis?vrav uz nieco konecne!"

:hej asi hej!!!staci??...
ON -znehybnie
Roman: hej ides!!si na rade!!-zamava mu rukou pred ocami..:tebe dnes co je dofrasa??

...okamzite vstane a vybehne z triedy nevsimajuc si stolicku ktoru zhodila..
TRESK...padne stolicka a v triede nastane na chvilku nechapave ticho...

...kamaratka ide nechapajuc za NIM a Romanom hrat karty...

...ONA vybehla von,cupla si a zacala plakat...

28 Comments:

Zverejnenie komentára

<< Home